Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Sporządzenie aktu zgonu

Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 9 listopada 2018 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz
  2. Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 912 z późn .zm.).


Wymagane dokumenty:
  1. Karta zgonu wystawiona przez lekarza,
  2. Dowód osobisty osoby zmarłej,
  3. Paszport osoby zmarłej – jeśli był ważny w chwili zgonu,
  4. Oryginał lub urzędowo potwierdzony odpis pełnomocnictwa – jeśli osoba obowiązana do zgłoszenia zgonu działa przez pełnomocnika.


Sposób złożenia wniosku:
wniosek należy złożyć w Urzędzie Stanu Cywilnego - parter, pokój nr 1

Opłaty:
nie pobiera się

Przewidywany termin załatwienia sprawy:
w dniu złożenia wniosku

Sposób zakończenia postępowania:
sporządzenie aktu zgonu oraz wydanie jednego odpisu


Wytworzył:Tomasz Kostrzewa, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 27.07.2010 r., godz. 09.48
Ostatnia aktualizacja:Adam Klusek, data: 01.10.2019 r., godz. 08.20
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
01.10.2019 r., godz. 08.20Adam KlusekEdycja strony
01.10.2019 r., godz. 08.18Adam KlusekEdycja strony
01.10.2019 r., godz. 08.17Adam KlusekEdycja strony
01.10.2019 r., godz. 08.14Adam KlusekEdycja strony
01.10.2019 r., godz. 08.11Adam KlusekEdycja strony
01.10.2019 r., godz. 08.09Adam KlusekEdycja strony
06.09.2010 r., godz. 09.39Tomasz KostrzewaEdycja strony
27.07.2010 r., godz. 09.48Tomasz KostrzewaDodanie strony

Strona oglądana: 1530 razy.