Gmina Dąbrówka ogłasza przetarg nieograniczony lokalny zgodnie z procedurą Programu SAPARD na roboty:
Budowa kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowości Karpin.
-
Zamieszczono: 06.01.2004 r.
-
Data składania ofert: 23.03.2004 r., godz. 13.30
-
Data otwarcia ofert: 23.03.2004 r., godz. 14.00
STANDARDOWY FORMAT OGŁOSZENIA O PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT
Tytuł projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z
przykanalikami w miejscowości Karpin
Lokalizacja – Gmina Dąbrówka, powiat wołomiński, województwo mazowieckie, Polska
1. Numer ogłoszenia
2. Procedura
Przetarg nieograniczony lokalny
3. Program
SAPARD
4. Finansowanie
Program SAPARD, Roczna umowa finansowa (RUF) na rok 2002/ 2003 oraz budżet gminy Dąbrówka.
Niniejszy przetarg jest objęty klauzulą zawieszającą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową, poprzez wydanie promesy zawarcia umowy o pomoc z ARiMR. W przypadku, gdy do czasu rozstrzygnięcia przetargu warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony (tj. nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w ARiMR lub też nie dojdzie do wydania promesy), niniejszy przetarg zostanie obligatoryjnie unieważniony
5. Strona Zamawiająca
Gmina Dąbrówka, Powiat Wołomiński, Województwo Mazowieckie, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka
CHARAKTERYSTYKA UMOWY
6. Opis umowy
Przedmiotem umowy jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowości Karpin. Długość sieci – 4457 mb, 100 szt. przykanalików o długości 3015 mb, pompownia – 1 szt.
7. Liczba oraz tytuły poszczególnych partii robót
Nie dotyczy
WARUNKI UCZESTNICTWA
8. Dostępność i zasada pochodzenia
W przetargu mogą brać udział na tych samych warunkach wszystkie osoby fizyczne i prawne [uczestnicząc albo indywidualnie albo ich grupy (konsorcja)] z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz z krajów i obszarów regionów objętych i/lub dopuszczonych na mocy Rozporządzenia lub innych aktów prawnych mających zastosowanie do programu, z którego finansowana jest umowa (patrz również pozycja 21). Wszystkie towary objęte umową musza pochodzić z ww. krajów.
9. Podstawa do wyłączenia z udziału w przetargach
Uczestnicy przetargu muszą dostarczyć oświadczenie, iż nie znajdują się w żadnej z sytuacji wymienionych w Instrukcji dla Uczestników Przetargu pkt. 3.3., 3.5., 3.6. Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót.
Składanie fałszywych informacji i dokumentów będzie podlegało sankcjom prawnym określonym w polskich przepisach prawnych.
10. Liczba zgłoszeń
Uczestnicy Przetargu (włączając firmy w obrębie tej samej grupy prawnej /konsorcja/, włączając innych członków tego samego konsorcjum oraz podwykonawców) mogą złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub kilka partii robót. Oferty na części partii nie będą brane pod uwagę. Uczestnik Przetargu może oświadczyć, zadeklarować w swojej ofercie rabat w przypadku gdy jego oferta zostanie zaakceptowana dla więcej niż jednej partii robót. Uczestnicy Przetargu nie mogą dodatkowo składać oferty na propozycje alternatywne.
11. Gwarancja przetargowa
Uczestnicy Przetargu muszą dostarczyć gwarancję przetargową w PLN w wysokości 1% wartości umowy w chwili przedłożenia swoich ofert. Ta gwarancja będzie zwrócona Uczestnikom Przetargu, których oferty będą odrzucone w chwili zakończenia procedury przetargowej a zwycięzcy – po podpisaniu umowy przez obie strony.
12. Gwarancja wykonania
Zwycięzca Przetargu w chwili podpisywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia gwarancji wykonawczej stanowiącej maksymalnie 10% wartości umowy w PLN. Gwarancja ta musi być dostarczona w okresie 30 dni od otrzymania przez uczestnika przetargu umowy podpisanej przez Stronę Zamawiającą. Jeżeli wybrany Uczestnik Przetargu nie dostarczy takiej gwarancji w wymaganym terminie, umowa zostanie unieważniona, a nowa umowa może zostać przygotowana i wysłana do uczestnika przetargu, który złożył następna w kolejności najbardziej korzystną ekonomicznie, zgodną z wymaganiami ofertę przetargową.
13. Spotkanie informacyjne i/lub wizyta w terenie
Żadne spotkanie nie jest planowane
14. Ważność przetargu
Oferty muszą pozostać ważne przez okres 90 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert
15. Ostateczny termin zakończenia robót
30 czerwca 2005r
KRYTERIA WYBORU UCZESTNIKÓW PRZETARGU I ZAWIERANIA UMÓW
16. Kryteria wyboru uczestników przetargu
Kryteria wyboru uczestników przetargu zostały określone w dokumentacji przetargowej.
17. Kryteria zawierania umów
Cena – 100%
SKŁADANIE OFERT
18. Sposób otrzymywania dokumentacji przetargowej
Dokumentacja przetargowa jest dostępna w siedzibie Strony Zamawiającej – Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. Nr 1. Oferty muszą być przedstawione na standardowych formularzach przetargowych, załączonych w dokumentacji przetargowej, której format i instrukcje muszą być ściśle przestrzegane..
Uczestnicy Przetargu powinni kierować swoje pytania dotyczące przetargu w formie pisemnej do: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. Nr 1; urząd@dabrowka.net.pl, umieszczając numer ogłoszenia podany w pozycji 1., przynajmniej na 21 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert podanym w pozycji 19. Strona Zamawiająca zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników przetargu przynajmniej 11 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert.
19. Ostateczny termin składania ofert
23 marca 2004r. godzina 13:30 czasu lokalnego Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. Nr 1.
Każda oferta złożona po tym terminie nie będzie rozpatrywana.
20. Sesja otwarcia ofert
23 marca 2004r. godzina 14:00 czasu lokalnego Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, sala konferencyjna.
21. Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29.12.1993r. o utworzeniu Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) – (Dz.U. 1994, Nr 1, poz. 2 z późn. zm.);
Rozporządzenie rady ministrów z dnia 30.01.1996r. w sprawie szczegółowych kierunków działań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz sposobów ich realizacji (Dz.U. 1996, Nr 16, poz. 82 z późn. zm.);
Program Operacyjny SAPARD z dnia 12.09.2000 r. (z późn. zm.);
Rozporządzenie Rady WE nr 1268/99 z 21.06.1999r. o wsparciu Wspólnoty dla działań przedakcesyjnych na rzecz rolnictwa i obszarów wiejskich w krajach kandydujących Europy Środkowej i Wschodniej w okresie przedakcesyjnym ;
„Instrukcja w sprawie udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi”, przyjęta przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999r.;
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14.05.2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i
kierunków działań oraz sposobu realizacji zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji
Rolnictwa w zakresie gospodarowania środkami pochodzącymi z funduszy Unii Europejskiej
(Dz.U. 2002 Nr 102. poz. 928 z późn. zm.);