Budowa chodnika wraz ze zjazdami w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4323W - dz. nr 207 w ramach zagospodarowania centrum wsi Guzowatka Gmina Dąbrówka
- Zamieszczono: 20.08.2009 r.
- Data składania ofert: 29.09.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 29.09.2009 r., godz. 12.15
Dąbrówka, dnia 20.08.2009r.
Z/0341/10/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Z/0341/10/09. Nazwa zadania: Budowa chodnika wraz ze zjazdami w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4323W - dz. nr 207 w ramach zagospodarowania centrum wsi Guzowatka Gmina Dąbrówka
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
www.dabrowka.net.pl
urzad@dabrowka.net.pl
8.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.dabrowka.net.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: nieodpłatnie, w siedzibie zamawiajacego, w pok. nr 10.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz oferty
2. Wzór umowy
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3 i 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Wykonanie chodnika szerokości 2 m, długości 1250 mb, z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm, ujętego w obrzeże betonowe o wymiarach 8 x 30 cm.
2. Wykonanie zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm, wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm.
3. Wykonanie zagospodarowania terenu w postaci zieleni (rozłożenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą terenu).
4. Ustawienie elementów małej architektury w postaci betonowych koszy na śmieci.
5. Oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp 1:1 przy grubości urobku 20 cm wraz z wywozem urobku.
6. Wykonanie przykanalików z rur PE O 200 mm pod drogą wraz z betonowymi studzienkami ściekowymi o średnicy O 500 mm bez osadnika i syfonu wraz z wpustami deszczowymi.
7. Wykonanie barieroporęczy na istniejących przepustach
Szczegółowy zakres zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 45100000-8; 45233000-9; 45233100-0; 45233253-7; 45112710-5; 45233280-5
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 listopada 2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN , słownie: dziesięć tysięcy złotych. .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium cena
Waga 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-09-18 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-18, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 9
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-10-17
Uwaga Zmiana Ogłoszenia oraz SIWZ
Uwaga druga zmiana Ogłoszenia oraz SIWZ
- zmiana Ogłoszenia
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
____________________________________
/../ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka