Remont drogi powiatowej nr 4320W w miejscowości Dąbrówka w zakresie remontu odwodnienia - Gmina Dąbrówka.
-
Zamieszczono: 02.11.2009 r.
-
Data składania ofert: 09.11.2009 r., godz. 12.00
-
Data otwarcia ofert: 09.11.2009 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 02.11.2009r.
Z/0341/18/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) określonego w art. 4 pkt. 8.
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 150/2009 Wójta Gminy Dąbrówka z dnia 3 marca 2009r. w sprawie: regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro.
Remont drogi powiatowej nr 4320W w miejscowości Dąbrówka w zakresie remontu odwodnienia - Gmina Dąbrówka.
W związku z planowanym udzieleniem zamówienia Gmina Dąbrówka prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:
Przedmiotem niniejszego zapytania jest:
Remont drogi powiatowej nr 4320W w miejscowości Dąbrówka w zakresie remontu odwodnienia.
Szczegółowy zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Dokumentacja projektowa jest dostępna w siedzibie zamawiającego: ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka, pok. nr 2, u pracownika Urzędu Gminy Pana Tadeusza Stańczaka.
Wspólny Słownik Zamówień: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
Termin wykonania zamówienia:
10.12.2009r.
Zamawiający ustala wadium w wysokości 500,00 zł.
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie 88 8931 0003 0100 2033 2025 0013
z adnotacją "wadium na: Remont drogi powiatowej nr 4320W w miejscowości Dąbrówka w zakresie remontu odwodnienia - Gmina Dąbrówka."
2. w gwarancjach bankowych,
3. w gwarancjach ubezpieczeniowych.
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami.
Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a jeżeli wykonawca jest jednocześnie gwarantem również pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.
Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5% ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Opis warunków jakie spełniać musi dostawca / wykonawca:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8. Wypełniony kosztorys ofertowy.
9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena
Waga - 100%
Miejsce i termin składania ofert:
oferty należy składać do dnia: 2009-11-09 do godz. 12:00.
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
stanowisko Inspektor ds. budownictwa
imię i nazwisko Tadeusz Stańczak
tel. 29 757 80 02 wew. 12
fax. 29 757 82 20
w terminach w godzinach pracy zamawiającego
Załączniki:
1. Formularz ofertowy wykonawcy
2. Oświadczenie
3. Przedmiar robót
4. Wykaz robót
5. Kosztorys ofertowy
___________________________________
/../ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka