Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej i przyłączy
- Zamieszczono: 10.03.2011 r.
- Data składania ofert: 18.03.2011 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 18.03.2011 r., godz. 12.15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej i przyłączy dla miejscowości Lasków, Ludwinów i Ostrówek oraz odcinka sieci wodociągowej w ulicy Jagiellońskiej w miejscowości Kuligów i odcinka sieci wodociągowej łączącego miejscowości Małopole i Chajęty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej w miejscowościach: 1. Lasków - przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 6 000 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 60 szt. 2. Ludwinów - przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 6 500 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 70 szt. 3. Ostrówek - przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 5 500 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 70 szt. 4. Chajęty - Małopole - przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 900 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych 1 szt. 5. Kuligów, ul. Jagiellońska - przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 70 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 3 szt. Projektowane długości sieci podane są w przybliżeniu. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem opracowania i wszystkimi kosztami dodatkowymi potrzebnymi do określenia zryczałtowanej ceny oferty. W przypadku wybrania przez zamawiającego ofert częściowych wykonawcy będą zobowiązani do współpracy w celu uzgodnienia przebiegu i połączenia sieci wodociągowej. Przyłącza wodociągowe należy zaprojektować do budynków i zakończyć wodomierzem oraz zaworem. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnych zgód właścicieli lub użytkowników nieruchomości, na których zostanie zaprojektowana trasa sieci wodociągowej i przyłączy i zebranie oświadczeń o wyrażeniu zgody na wejście na teren. W przypadku odmowy należy uzyskać ją na piśmie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia do każdego zadania obejmuje: 1. Aktualne mapy do celów projektowych niezbędne do opracowania dokumentacji, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę. 2. Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę - w ilości 6 egzemplarzy. Projekt budowlany powinien uwzględniać: - badania geologiczne, - odtworzenie nawierzchni dróg asfaltowych i gruntowych po robotach budowlanych zgodnie z wymaganiami wynikającymi z uzgodnień z Wydziałem Dróg Powiatowych w Wołominie i Urzędem Gminy Dąbrówka. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiar w ilości 4 egzemplarzy. 4. Założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w liczbie 2 egzemplarzy. 5. Przedmiary robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robot wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robot lub nakładów rzeczowych - w liczbie 2 egzemplarzy. 6. Kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w liczbie 2 egzemplarzy. 7. Opracowanie projektu BIOZ - w liczbie 6 egzemplarzy. 8. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 2 egzemplarze. II. Sprawowanie nadzoru autorskiego Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dodatkowy zakres długości projektowanej sieci wodociągowej i przyłączy, Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie projektowania sieci wodociągowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien wykazać wykonanie 2 dokumentacji projektowych sieci wodociągowej o długości minimum 1 000 mb. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien jest załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do projektowania sieci wodociągowych wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowaną trudnościami w uzyskaniu niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej i przyłączy dla miejscowości Lasków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 6 000 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej i przyłączy dla miejscowości Ludwinów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 6 500 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 70 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej i przyłączy dla miejscowości Ostrówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 5 500 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 70 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odcinka sieci wodociągowej łączącego miejscowości Małopole i Chajęty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 900 mb., przewidywana ilość przyłączy wodociągowych 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odcinka sieci wodociągowej w ulicy Jagiellońskiej w miejscowości Kuligów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 70 mb, przewidywana ilość przyłączy wodociągowych ok. 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ I Informacja z sesji otwarcia ofert - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 4. Wykaz wykonanych usług 5. Wykaz osób 6. Projekt umowy 7. Oświadczenie o uprawnieniach ____________________________________
Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka