Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Zawarta umowa zamówienia:
Dowożenie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi w roku szkolnym 2011 - 2012.
-
Tytuł umowy:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
-
Data podpisania:
15.07.2011 r.
Dąbrówka, 15.07.2011r.
2710.04.2011.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170536 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi w roku szkolnym 2011 - 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) trasy dowożenia obejmują teren obwodów szkolnych Gminy Dąbrówka o łącznej długości od 150 do 200 km dziennie, b) szczegółowy rozkład tras dowożenia ustala się po opracowaniu przez poszczególne szkoły planów nauczania. Na okres od 01.09.2011r. do 30.06.2012r. - wykaz tras w załączeniu, c) w czasie przejazdów należy zapewnić uczniom nadzór opiekuna, d) umowa będzie zawarta na okres roku szkolnego 2011/2012 tj. od dnia 01.09.2011r do 30.06.2012r. e) należy podać stawkę za 1 km. f) warunki organizacyjne przewozu uczniów zostaną szczegółowo uzgodnione po opracowaniu przez poszczególne szkoły planów nauczania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przewóz osób Dariusz Średnicki, Karpin 9A, 05-252 Karpin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208173,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142884,00
Oferta z najniższą ceną: 142884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142884,00
Waluta: PLN.