Zawarta umowa zamówienia:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2011 roku i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 2.500.000,00zł
-
Tytuł umowy:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
-
Data podpisania:
22.08.2011 r.
Dąbrówka, 22.08.2011r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 2710.06.2011.
Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2011 roku i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 2.500.000,00zł
Numer ogłoszenia w BZP: 253630 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217320 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2011 roku i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 2.500.000,00zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2.500.000,00zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2011 rok i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek , który będzie spłacany w okresie 6 lat budżetowych. 2. Spłata kredytu nastąpi w 12 ratach, z których każda będzie obejmować kapitał i odsetki, płatnych półrocznie ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego półrocze kalendarzowe począwszy od I półrocza kalendarzowego 2012 roku. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366), a miesiąc rzeczywista ilość dni. 3. Data udostępnienia kredytu: I transza 1500.000,00zł od 19.08.2011 r. Pozostała kwota kredytu w wysokości 1 000 000,00zł pozostaje do dyspozycji Zamawiającego od 20.09.2011r. do 31.12.2011r. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust. 5. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 3M z dnia 20.07.2011r. r. 6. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę. 7. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową. 8. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu oraz zmianę terminów spłat rat kredytu. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. 9. Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.12.2017 r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie, ul. Kościuszki 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 415213,20
• Oferta z najniższą ceną: 415213,20 / Oferta z najwyższą ceną: 436384,50
• Waluta: PLN.
____________________________________
/ - - /Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka