Zawarta umowa zamówienia:
Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
-
Tytuł umowy:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data podpisania:
31.10.2016 r.
Unia Europejska
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://
simap.europa.eu
Ogłoszenie o udzieleniu
zamówienia
(Dyrektywa 2004/18/WE)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Dąbrówka Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest znany) 2016/
S 157-285627
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Kościuszki 14
Miejscowość: Dąbrówka Kod pocztowy: 05-252 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 297578077
Osoba do kontaktów: Ewa Klusek
E-mail: zamowienia@dabrowka.net.pl Faks: +48 297578220
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej: (URL) http://www.bip.dabrowka.net.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do dokumentów: (URL) _____
Elektroniczne składanie kandydatur i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inna: (proszę określić)
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2 / 13
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny: (proszę określić)
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 3 / 13
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, zamieszkanych i niezamieszkanych z
terenu Gminy Dąbrówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług:
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
Roboty budowlane Dostawy Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą dowolnych
środków, obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
Kategoria usług: nr: 16
Zob. kategorie usług w załączniku
C1
W przypadku zamówień na usługi
kategorii 17-27 – zob. załącznik
C1 – czy zgadzają się Państwo na
publikację niniejszego ogłoszenia?
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Teren Gminy Dąbrówka
Kod NUTS: PL129
II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy zamówienia (zamówień) w ramach dynamicznego systemu zakupów (DPS)
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych
w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dąbrówka,
na których powstają odpady (nieruchomości zamieszkane i niezamieszkane), w sposób zapewniający
osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi
metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych
do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z 13.9.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz.U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą
Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z 22.10.2012 w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu
Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012–2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami,
oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrówka. Urządzenia do
gromadzenia odpadów: pojemniki, kontenery i worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia
odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 90513100
Dodatkowe przedmioty 90533000
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 4 / 13
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
90514000
90000000
90500000
II.1.6) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak nie
II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Wartość: _____
Waluta:
albo:
wg stawki
Najniższa oferta: 1905120.00 i
najwyższa oferta: 5150822.40
Waluta: PLN
brana pod uwagę
wg stawki
8.00
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 5 / 13
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona
Dialog konkurencyjny
Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem
Negocjacyjna przyspieszona
Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2
w załączniku D1)
Uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej (Dz.U.. UE): proszę
wypełnić załącznik D1
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
Kryteria Waga
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną tak nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
IR.271.4.2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak nie
(jeżeli tak, proszę zaznaczyć właściwe pola)
Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o zamówieniu Uproszczone ogłoszenie o zamówieniu w ramach dynamicznego systemu
zakupów
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 157-285627 z dnia: 17/08/2016 (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 6 / 13
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: _____ Część nr: _____ Nazwa: _____
V.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
31/10/2016 (dd/mm/rrrr)
V.2) Informacje o ofertach:
Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: PARTNER Dariusz Apelski
Adres pocztowy: ul. Płytowa 1
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 03-046 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 228110853
E-mail: przetargi@partner-apelski.pl Faks: +48 228110853
Adres internetowy: (URL) _____
V.4) Informacje na temat wartości zamówienia (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia (jeżeli dotyczy)
Wartość: 2000000.00
Waluta: PLN
wg stawki
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość: _____
Waluta:
albo:
wg stawki
Najniższa oferta: 1905120.00 i
najwyższa oferta: 5150822.40
Waluta: PLN
brana pod uwagę
wg stawki
8.00
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,: (proszę podać)
liczbę lat: _____ albo liczbę miesięcy: _____
V.5) Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia tak nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie
będzie zlecone stronom trzecim:
Wartość bez VAT: _____ Nieznana:
Waluta: _____ Proporcja _____ %
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom : (jeżeli są znane)
_____
-------------------- (Wykorzystać sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 7 / 13
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak nie
(jeżeli tak) Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
_____
VI.2) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
_____
VI.3) Procedury odwoławcze
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul. Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy 02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587777
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587800
Adres internetowy URL http://www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa _____
Adres pocztowy
_____
Miejscowość _____ Kod pocztowy _____
Państwo _____ Tel. _____
E-mail _____ Faks _____
Adres internetowy URL _____
VI.3.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.3.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni –
jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 10
dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w
terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub
przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych
warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 8 / 13
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;2) w
przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można
było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie
przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia
oferty w
ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w
terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia
w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę – ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia z uzasadnieniem;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie
zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej
ręki;
3) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera
uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo
zapytania o cenę.
5. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji
istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania
wniosków.
6. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega
zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 9 / 13
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul. Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587840
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587800
Adres internetowy URL http://www.uzp.gov.pl
VI.4) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/11/2016 (dd/mm/rrrr) - ID:2016-154259
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 10 / 13
Załącznik A
Dodatkowe adresy i punkty kontaktowe
I.0) Adres innej instytucji zamawiającej, w imieniu której dokonuje zakupu instytucja zamawiająca:
Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
-------------------- (Wykorzystać sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 11 / 13
Załącznik C1 – Zamówienia ogólne
Kategorie usług, o których mowa w sekcji II Przedmiot zamówienia
Dyrektywa 2004/18/WE
Kategoria nr [1] Przedmiot
1 Usługi konserwacyjne i naprawcze
2 Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi
kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
3 Usługi transportu lotniczego pasażerów i towarów, z wyjątkiem transportu poczty
4 Transport poczty drogą lądową [3] i lotniczą
5 Usługi telekomunikacyjne
6 Usługi finansowe: a) Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne [4]
7 Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
8 Usługi badawcze i rozwojowe [5]
9 Usługi w zakresie księgowości, audytu oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych
10 Usługi badania rynku i opinii publicznej
11 Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
12 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi
urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i
technicznych; usługi badań i analiz technicznych
13 Usługi reklamowe
14 Usługi sprzątania budynków i usługi zarządzania mieniem
15 Usługi w zakresie publikowania i drukowania wykonywane z tytułu wynagrodzenia lub
umowy
16 Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i
podobne
Kategoria nr [7] Przedmiot
17 Usługi hotelarskie i restauracyjne
18 Usługi transportu kolejowego
19 Usługi transportu wodnego
20 Dodatkowe i pomocnicze usługi transportowe
21 Usługi prawnicze
22 Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu [8]
23 Usługi detektywistyczne i ochroniarskie z wyjątkiem usług samochodów
opancerzonych
24 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
25 Usługi społeczne i zdrowotne
26 Usługi rekreacyjne, kulturalne oraz sportowe [9]
27 Inne usługi
1 Kategorie usług w rozumieniu art. 20 i załącznika IIA do dyrektywy 2004/18/WE.
2 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
3 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
4 Z wyjątkiem usług finansowych związanych z wystawianiem, sprzedażą, zakupem lub transferem papierów
wartościowych albo innych instrumentów finansowych oraz usług banku centralnego. Również wyłączone:
usługi obejmujące nabycie, najem lub dzierżawę – bez względu na sposób finansowania – gruntów, istniejących
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 12 / 13
budynków lub innych nieruchomości, albo dotyczące praw do nich. Niemniej jednak przepisom dyrektywy
podlegają umowy o świadczenie usług finansowych zawarte, w dowolnej formie, równocześnie, przed lub po
zawarciu umowy nabycia, najmu lub dzierżawy.
5 Z wyjątkiem usług dotyczących badań i rozwoju innych niż takie, gdzie korzyści czerpie wyłącznie instytucja
zamawiająca w celu wykorzystania ich we własnej działalności, pod warunkiem że świadczona usługa została w
pełni wynagrodzona przez instytucję zamawiającą.
6 Z wyjątkiem usług arbitrażowych i koncyliacyjnych.
7 Kategorie usług w rozumieniu art. 21 i załącznika IIB do dyrektywy 2004/18/WE.
8 Z wyjątkiem umów o pracę.
9 Z wyjątkiem umów dotyczących nabycia, opracowania, produkcji i koprodukcji materiałów programowych
przez nadawców oraz umów dotyczących czasu emisji.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzi