II etap budowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Sokołówek i Teodorów
-
Zamieszczono: 16.07.2007 r.
-
Data składania ofert: 01.08.2007 r., godz. 12.00
-
Data otwarcia ofert: 01.08.2007 r., godz. 12.15
Z/ZP-341/03/07 Dąbrówka, 2007-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: Z/ZP-341/03/07.
Nazwa zadania: II etap budowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Sokołówek i Teodorów
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
www.dabrowka.net.pl
urzad@dabrowka.net.pl
8.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.dabrowka.net.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 10 lub pocztą.
SIWZ przekazujemy nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Realizacja zadania będzie polegała na wybudowaniu odcinka sieci wodociągowej z rur PE o średnicy zewnętrznej 160 mm, długości 829,76 m; przyłącza wodociągowe z rur PEHD o średnicy zewnętrznej 90 mm długości 96 m; rurociągi z rur polietylenowych o średnicy nominalnej 40 mm, długość 183 m; ilość przyłączy: 12 szt.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Słownik główny
Główny przedmiot 45.23.21.50-8
Dodatkowe przedmioty 45.11.12.00-0, 45.23.12.20-3, 45.23.32.20-7
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
31 października 2007r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp oraz warunki określone w SIWZ.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przedłożonych dokumentów żądanych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Dodatkowo wykonawcy:
a) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem,
b) udzielą 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena tych warunków - spełnia/nie spełnia.
3. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,
c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
g) informację o obrotach, zobowiązaniach i należnościach za ostatnie 3 lata obrotowe,
h) informację banku lub sko-k, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6000 PLN , słownie: sześć tysięcy złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: Najniższa cena
Waga: 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:
2007-08-01 do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-08-01, o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka Pokój nr 9
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.07.11. Nr ogłoszenia: 117062-2007.
______________________________________
Dokumenty do pobrania w formacie .ZIP i .DOC:
-
Specyfikacja istotych wrunków zamówienia
-
Formularz ofertowy wykonawcy
-
Formularz cenowy
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków
-
Wykaz osób do kontaktów
-
Wykaz robót budowlanych
-
Wykaz narzędzi i urządzeń
-
Wykaz podmiotów wykonujących zamówienie
-
Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i nalezności
-
Oferowane warunki gwarancji
-
Przedmiar robót
-
Specyfikacja techniczna
-
Dokumentacja projektowa
-
Projekt umowy