Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Karpin
-
Zamieszczono: 23.06.2008 r.
-
Data składania ofert: 08.07.2008 r., godz. 12.00
-
Data otwarcia ofert: 08.07.2008 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 16.06.2008r.
Z/ZP-341/05/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: Z/ZP-341/05/08.
Nazwa zadania: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Karpin
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
www.dabrowka.net.pl
urzad@dabrowka.net.pl
8.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.dabrowka.net.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Dąbrówka, pok. nr 10 - nieodpłatnie. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci
wodociągowej wraz z przyłączami, zasilającej budynki mieszkalne i
gospodarstwa domowe w miejscowości KARPIN - gm. Dąbrówka.
Wodociąg będzie spełniał następujące funkcje:
- dostawę wody na cele bytowo-gospodarcze;
- dostawę wody na cele przeciwpożarowe;
- tranzyt wody dla miejscowości Małopole
Zasilenie projektowanej sieci nastąpi w miejscowości Dąbrówka z
istniejącej sieci wodociągowej PVC DN 160. Odbiorcami wody będą głównie
indywidualne budynki mieszkalne oraz w niewielkiej ilości gospodarstwa rolne
w łącznej liczbie 84 szt. Ogólna liczba gospodarstw oscyluje wokół 116
zabudowań zamieszkiwanych przez ok. 451 mieszkańców.
Zestawienie długości sieci i przyłączy wodociągowych:
Długość sieci wodociągowej:
Przewody z PE100 DN 160 mm PN10 L= 3 400,0 mb.
Przewody z PE100 DN 110 mm PN10 L= 725,0 mb.
Przewody z PE80 DN 50 mm PN10 L= 80,0 mb.
Razem sieć rozdzielcza: L= 4 205,0 mb.
Długość przyłączy wodociągowych:
Przewody z PE 80 DN 40 mm PN 10 L= 2 449,0 mb.
Razem przyłącza: L= 2 449,0 mb.
Ogólna długość sieci wodociągowej z przyłączami w całym opracowaniu
wynosi: L= 6 654,0 mb.
Uwaga: z powodu modernizacji drogi krajowej Nr 8 nie można wykonywać robót budowlanych w pasie drogowym i przyległym.
Długość sieci do wykonania różni się od podanej w przedmiarze robót.
Nie będą wykonywane końcowe odcinki sieci:
- od punktu Z 32 na działce 208/1 z PE100 DN 160 mm PN10 L = ok. 430 mb.
- od punktu HP 23 przy działce 193/4 z PE100 DN 110 mm PN10 L = ok. 585 mb.
Nie będzie wykonywany przecisk pod drogą krajową.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Inwestycja jest finansowana z udziałem środków finansowych pomocowych. W przypadku nie uzyskania tych środków Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od umowy z wykonawcą.
W przypadku uzyskania mniejszej kwoty niż wnioskowana, zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia lub zmiany harmonogramu rzeczowo-czasowego realizacji zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
| Słownictwo główne | Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot | 45.23.13.00-8 | |
Dodatkowe przedmioty | 45.11.12.00-0 | |
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
.
VI. Termin wykonania zamówienia:
01.12.2008r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp oraz warunki określone w SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przedłożonych dokumentów żądanych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Dodatkowo wykonawcy:
a) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem,
b) udzielą 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
Ocena tych warunków - spełnia/nie spełnia.
2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,
c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
g) informację o obrotach, zobowiązaniach i należnościach za ostatnie 3 lata obrotowe,
h) informację banku lub sko-k, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
j) wykonawcy mogą wpólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 PLN,
Słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
cena 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 08.07.2008 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 08.07.2008, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 9
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 06.08.2008
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
..............................
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
..............................
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 132541, dnia 17.06.2008r.
____________________________________
/../Tadeusz Bulik
Wójt Gminy Dąbrówka
Dokumenty do pobrania w formacie .DOC i .PDF:
-
Specyfikacja istotych wrunków zamówienia
-
1. formularz ofertowy,
-
2. formularz cenowy,
-
3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
-
4. wykaz osób do kontaktów z zamawiającym,
-
5. wykaz robót budowlanych,
-
6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje
wykonawca,
-
7. wykaz osób i podmiotów realizujących zamówienie,
-
8. informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i naleŜności ogółem,
-
9. warunki gwarancji i serwisu,
-
10. przedmiar robót,
-
11. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
-
12. dokumentacja projektowa, cz1
-
12. dokumentacja projektowa, cz2
-
13. projekt umowy.
-
Wyjaśnienia do SIWZu I
-
Wyjaśnienia do SIWZu II
____________________________________