- Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej dwuletni staż pracy;
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o ochronie danych osobowych;
- dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej;
- preferowane ukończone szkolenia z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, ochrony danych osobowych;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
- komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
- prawo jazdy kategorii B;
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, obejmuje w szczególności:
- wydawanie i przyjmowanie wniosków oraz innych dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami - informowanie interesantów o przysługujących im formach pomocy;
- prowadzenie postępowań z zakresu ustalania prawa do świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego, współpraca z instytucjami, urzędami i innymi jednostkami realizującymi zadania z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego;
- sporządzanie i wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń i pism w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego;
- sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń;
- podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych;
- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych i odbieranie oświadczeń majątkowych dłużników alimentacyjnych;
- współpraca z komornikami sądowymi oraz organami właściwymi wierzyciela i dłużnika;
- ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń;
- rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników;
- przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych;
- prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń;
- obsługa systemu informatycznego świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego;
- terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo- finansowych;
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z pełnieniem obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI), zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
- obsługa punktu kancelaryjnego GOPS, w tym ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, zaświadczenia o ukończeniu szkoleń, dyplomy) - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kserokopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
Informacje dodatkowe
Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze - pełny etat.
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2015 roku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrówce przy ul. T. Kościuszki 14 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w terminie do dnia 30 października 2015 r. do godz. 14:00.
Druk oświadczenia do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Dąbrówka www.bip.dabrowka.net.pl
Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dabrowka.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrówce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r.Nr 101,poz.926 z póź.zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.) oraz własnoręcznie podpisane.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Oferty odrzucone zostaną odesłane za pośrednictwem poczty lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.