- Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie uprawnień do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa Prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, ustawa Prawo zamówień publicznych, ogólna wiedza ze znajomości ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o finansach publicznych,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra znajomość obsługi programów: Word, Excel.
- Wymagania dodatkowe:
- ogólna wiedza na temat prowadzenia inwestycji,
- preferowane wykształcenie o kierunku: budownictwo lub kierunki pokrewne,
- doświadczenie zawodowe w zakresie drogownictwa,
- pożądane uprawnienia budowlane (projektowe/wykonawcze),
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywanie zadań.
- Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
- opracowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących zarządzania drogami gminnymi
- projektowanie inwestycji w zakresie drogownictwa
- przygotowanie wniosków do projektu budżetu gminy w zakresie kosztów zadań inwestycyjnych, remontów bieżących, utrzymania i oznakowania dróg gminnych,
- działalnie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy,
- współpraca z zarządcami dróg publicznych (krajowych, wojewódzkich, powiatowych),
- przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących zaliczenia dróg gminnych do kategorii dróg publicznych,
- opiniowanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych,
- dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych zadań inwestycyjnych w zakresie przestrzegania przepisów Prawa budowlanego i innych przepisów szczegółowych,
- współpraca ze stanowiskami ds. środków pomocowych i zamówień publicznych oraz ds. inwestycji w zakresie przekazywania danych niezbędnych do przygotowania dokumentacji zamówień publicznych,
- współpraca ze stanowiskami ds. środków pomocowych i zamówień publicznych oraz ds. inwestycji w zakresie przygotowywania dokumentacji montażu finansowego zadań inwestycyjnych,
- współpraca ze stanowiskami ds. środków pomocowych i zamówień publicznych oraz ds. inwestycji w zakresie procedury wnioskowania o dofinansowanie projektów inwestycyjnych z funduszy pomocowych,
- bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem zadań inwestycyjnych,
- samodzielne przeprowadzanie procesu inwestycyjnego w zakresie budownictwa drogowego/kubaturowego,
- kontakty z projektantami oraz wykonawcami robót,
- nadzór i odbiór robót budowlanych w imieniu inwestora,
- prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulic, placów i skwerów na terenie Gminy,
- występowanie o określenie warunków przyłączenia obiektów gminnych do sieci elektroenergetycznej wraz z koordynacją zawierania umów o przyłączenie i dostawę energii elektrycznej.
- terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie zadań własnych i zleconych przez przełożonego,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
- wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonych, w szczególności dotyczących zastępstw innych pracowników referatu na czas ich nieobecności.
- Wymagane dokumenty :
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Dokumenty z pkt. 2 lit. d-e należy składać w formie kopii własnoręcznie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na pełny etat, 40 godzin tygodniowo,
- praca urzędu w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Dąbrówka,
- wynagrodzenie wypłacane 28 dnia każdego miesiąca,
- praca częściowo w terenie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrówce (sekretariat) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa, w terminie do dnia 15 grudnia 2015 r. do godz. 10:00
Druki oświadczeń do pobrania poniżeń.
Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dabrowka.net.pl)oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dąbrówce ul. Tadeusza Kościuszki 14.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 późn. zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz własnoręcznie podpisane.
Wójt Gminy Dąbrówka zastrzega sobie przerwanie procedury naboru bez podania przyczyn.
Odrzucone oferty należy odebrać w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników naboru, po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Dąbrówka, 3 grudnia 2015 r.