Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1397)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego ( Dz. U. z 2017r. poz. 2411 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 256 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej(t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1546 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” - druk można uzyskać w Urzędzie Gminy Dąbrówka – parter pokój nr 1.
- Dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (np. paszport, karta pobytu) – do wglądu.
Sposób złożenia wniosku: wniosek należy złożyć w pokoju numer 1
Opłaty: Nie pobiera się
Przewidywany termin załatwienia sprawy: niezwłocznie po złożeniu wniosku - „od ręki”
Sposób zakończenia postępowania:
- Wydanie potwierdzenia wymeldowania
- Odbiór osobisty w Urzędzie Gminy Dąbrówka
Sprawę prowadzi: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14 pok. nr 1 tel. (29) 642 82 58, (29) 757 80 02, 03 w. 58
Tryb odwoławczy: nie przewiduje się.