Budowa sali gimnastycznej w Dąbrówce
-
Zamieszczono: 31.12.2009 r.
-
Data składania ofert: 14.05.2010 r., godz. 12.00
-
Data otwarcia ofert: 14.05.2010 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 2009-12-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: Z/0341/25/09.
Nazwa zadania: Budowa sali gimnastycznej w Dąbrówce
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Dąbrówka
Adres zamawiającego ul. T. Kościuszki 14
Kod Miejscowość 05-252 Dąbrówka
Telefon: 29 - 757 80 02; -03
Faks: 29 - 757 82 20
adres strony internetowej www.dabrowka.net.pl
adres poczty elektronicznej urzad@dabrowka.net.pl
Godziny urzędowania: Godziny urzędowania : 8.00 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Sali Gimnastycznej w Dąbrówce przy ul. Tadeusza Kościuszki, na działce nr ewid. 61/1.
Dane techniczne budynku sali gimnastycznej:
Długość 36,88 m
Szerokość 30,72 m
Wysokość 12,79 m
Wysokość słupa ok. 8,50 m
Pow. zabudowy 1 132,95 m2
Pow. użytkowa 1 317,08 m2
Kubatura 10 218,3 m3
Wymiary areny sportowej: 35,96 m x 18,06 m
Konstrukcja tradycyjna, ulepszona:
" Posadowienie bezpośrednie na ławach i stopach żelbetowych
" Ściany zewnętrzne gr. 36 cm murowane z betonu komórkowego, wzmocnione pionowymi i poziomymi przewiązkami żelbetowymi
" Żelbetowe słupy konstrukcji dachowej
" Konstrukcja dachu: drewniane wiązary z drewna klejonego pokryte płytą dachową typu "sandwich" obustronnie pokryta blachą stalowa powlekana, z wypełnieniem izolacją termiczna,
" Arena sportowa: ciepła podłoga sportowa, powierzchniowo - sprężysta z nawierzchnią drewnianą
" Trybuny stałe na 190 osób,
" Przyłącze wodno - kanalizacyjne: do lokalnych sieci
" Przyłącze gazu ziemnego: do lokalnej sieci
" Przyłącze energii elektrycznej NN: do lokalnej sieci
" Przyłącze telekomunikacyjne: do lokalnej sieci
" C.o. i c.w.u: z własnej kotłowni zasilanej gazem ziemnym
" Wentylacja mechaniczna: z własnej centrali wentylacyjnej
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.
Zamawiający wymagać będzie sporządzenia rysunków wykonawczych w oparciu o przedstawioną dokumentacje projektową, zgodnie ze standardami wykonania robót określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45212222-8
Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi załącznik numer 10 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie dotyczącym terminu wykonania zamówienia, robót uzupełniajacych, dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2011-10-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym
A.4.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.6). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.7) Projekt umowy
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.5) niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego organu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub opłat lokalnych - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności..
C.3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D.2) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
D.3)Inne dokumenty:
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.4), B.5), B.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.A.4), A.5), A.6), B.1), B.3), B.4), B.5), B.6), B.7) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
H.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
H.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.7) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia
H.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
H.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
H.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
H.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
H.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000,00 PLN, słownie: sto tysiecy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena
Waga: 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-05-14 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-05-14, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 9
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Nr ogłoszenia: 448580 - 2009. Data zamieszczenia 2009-12-31
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1. formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków
5. Wykaz osób do kontaktów
6. Wykaz robót budowlanych
7. Wykaz osób wykonujących zamówienie
8. Oświadczenie w sprawie posiadanych uprawnień
9. Oferowane warunki gwarancji
10. Projekt umowy
11. Przedmiar robót(ZIP)
12. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(ZIP)
13. Dokumentacja projektowa (ZIP)
14. Opisy do dokumentacji (ZIP)
Uwaga wyjaśnienie do SIWZ
1. Wyjaśnienie treści SIWZ,
2. Wyjaśnienie treści SIWZ,
Zmiana SIWZ
Zmiana Ogłoszenia
Zmiana SIWZ II
Zmiana Ogłoszenia II
3. Wyjaśnienia treści SIWZ,
- Mapa sytuacyjna
4. Wyjaśnienia treści SIWZ,
Zmiana SIWZ III
Zmiana Ogłoszenia III
Uwaga wyjaśnienie do SIWZ
5. Wyjaśnienie treści SIWZ,
Uwaga zmiana terminu składania ofert
Zmiana SIWZ IV
Zmiana Ogłoszenia IV
Zmiana SIWZ V
Zmiana Ogłoszenia V
Zmiana SIWZ VI
Zmiana Ogłoszenia VI
____________________________________
/../ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka